Close
Type at least 1 character to search
Back to top

The Kompany

THE KOMPANY: Κορυφαια διακριση για 2η συνεχη χρονια στα Content Marketing Awards 2022 για την καμπανια των Παιδικων Χωριων SOS: “Family is all about love, not DNA”

 

BRONZE βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing Program | NGO”

Η THE KOMPANY απογείωσε ένα ακόμη project, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας για τα Παιδικά Χωριά SOS μια δυναμική καμπάνια με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Οικογένειας και απέσπασε BRONZE βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing Program | NGO” των Content Marketing Awards 2022, κατακτώντας για 2η συνεχή χρονιά Βραβείο στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Με κεντρικό μήνυμα “Family is all about love, not DNA” και βασικό element ένα συλλεκτικό Tshirt, η καμπάνια στόχευε να αναδείξει την αξία του θεσμού της οικογένειας μέσα από τις διαφορετικές μορφές της και παράλληλα να ευαισθητοποιήσει και να ενεργοποιήσει το κοινό προκειμένου να στηρίξει το πολύτιμο έργο των Παιδικών Χωριών SOS.

Συγκεκριμένα, η THE KOMPANY σχεδίασε και υλοποίησε σειρά ενεργειών που δημιούργησαν περιεχόμενο σε online, τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά Μέσα, αλλά και στα Social Media.

Ταυτόχρονα, σε επίπεδο Social Media επιλέχθηκαν στρατηγικά 17 Influencers διαφορετικών προφίλ -mom bloggers, αθλητές, ηθοποιοί, chef, ραδιοφωνικοί παραγωγοί- οι οποίοι φορώντας το συλλεκτικό T-shirt της ενέργειας, μίλησαν για το τι σημαίνει οικογένεια για τους ίδιους και για τη συμβολή των Παιδικών Χωριών SOS στη δημιουργία διαφορετικών μορφών οικογένειας. Παράλληλα, πραγματοποίησαν call to action στο κοινό τους να αγοράσει το T-shirt, υποστηρίζοντας έτσι το πολύτιμο έργο του Οργανισμού.

Ο Founder & CEO της THE KOMPANY, Κώστας Τσολάκης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που για δεύτερη συνεχόμενη φορά λάβαμε μια τόσο σημαντική διάκριση στα Content Marketing Awards. Σκοπός μας ήταν να στηρίξουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα Παιδικά Χωριά SOS στο έργο τους. Οι ενέργειες που επιλέχθηκαν από την ομάδα της THE KOMPANY ήταν απολύτως στοχευμένες, αξιοποιώντας ισχυρά επικοινωνιακά εργαλεία. Αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί εξαιρετικό πρωτογενές περιεχόμενο μέσα από τον τρόπο που ο κάθε Influencer αποτύπωσε το προσωπικό του συναίσθημα για την οικογένεια. Περιεχόμενο με ουσία και αξία, που έκανε την καμπάνια αυτή να ξεχωρίσει και να βραβευθεί. Ευχαριστούμε πολύ τα Παιδικά Χωριά SOS για τη σταθερή εμπιστοσύνη που μας δείχνουν, για εμάς αποτελούν μόνιμη πηγή έμπνευσης, αισιοδοξίας και ελπίδας.»

#familyisallaboutlove #TheKompanygr